ZBadee biz bu ay yaptırdık ilk dozlarını.3 doz menenjit aşısı 2 doz rotavirüs aşısı olacağız.1. dozlar 3. ayda yani iki hafta evvel yaptırdık.bizim doktorumuz ne diyorsa onu yapıyoruz allah herkese yardımcı olsun gerçekten pahalı aşılar.
1.doz rotavirüs (ağızdan)
- doz menenjit (iki bacaktan olmak üzere iki aşı Nımentıx ve Bexsero aşı isimleri)
bana sorarsanız ekonomik olarak durumuzu bilmiyorum bu anlamda affedin lütfen 🙏🏻 mutlaka yaptırın gerekirse yemenizden içmenizden kısın bi ay ama yaptırın.rotavirüs de menenjit de çok tehlikeli hastalıklar rabbim bütün çocukları korusun inşallah 🙏🏻