Prensesannesi411 ınfatrını mi kullanıyorsunuz bizde kullandık onu ama içmedi kızım bir kaç şişe kullandı sadece gerisi hala duruyor ağustosa kadar tarihi ben kullanan bir bebek arıyorum vermek için eğer o ise sizlere ulaştırsam bebeğiniz kullanıyorsa onu ?