Kilo konusunda bende çok takıntılıydım denemediğim kalmadı ama maalesef almayan bebek almıyor kızım 13 buçuk aylık 9 kilo hala daha almıyor. İştah da yoktu onun için argivit şuruba başladık 2 ay oluyor ve iştah konusunda işe yaradı en azından yemek bir iki lokma da olsa yiyor. Ama kilo konusunda muzdaribiz. Bünyeyle alakalı genetik diyor doktorumuz çok şükür sağlığında problem olmadığı sürece artık takılmıyoruz kilo konusuna ☺️