Ayazz444 normalde 11 12 den aşağı uyumazdı şimdi 9 9 buçuk uyutuyorum sallanıyorum sis pat durmazsa ıslak mendılın hısırtısıyla sakinleşti diyorum sabah 7 8 falan uyanıo degısıo 9 da geri uyutuyorum 2 saatten fazla uyutmayın dıo uyanıo 1112 gıbı en fazla 2 saat uyanık kalıo 3 uyku yapıyorum o zaten uykusu geldi mı kendı uyumak için mız mız lanıo ne kadar açıklayıcı oldu bilmiyorum ama