benim bebeğim 2 aylık ve hırıltısı çok oluyor ben 1 aylık olduktan sonra bu yöntemi kullandım ve çok faydası oldu. Burun aspiratörü ile hepsini temizleyememiştik . Sadece önemli olan burada enjektördeki serum fizyolojiyi çocuğun burnuna basınçlı sıkmak yoksa tam anlamıyla temizlemiyor.