Kızlar merhaba oğlum 3 ay 21 günlük burnu tıkalı hırıltı var biraz emme süresi azaldı 2 3 dak emiyor bırakıyor da uye burnu tıkalı olduğu için serum fizyolojik yapıyorum günde 2 3 kere bazen de damlamız var onu kullanıyırum sizden öneri almaya geldim başka napablrim sanırım üŞüttü çünkü arada öksürüyor da Bi tanıdığım günlük sakızın önerdi içinizde bilen yapan var mı acaba