Zmrasevgi Durukubra benim kizim alti aylik keske once deldirseydim gttikce herseyin farkina variyorlar daha da ağlar bence snra benimde eşim izin vermiyor diyor küçük fakat kizima pembe giydirsem bile herkes erkek çocuğu saniyor her gören ayni erkek diyo sinirleniyom artk
Dilaraa Dodonay hoşt felan ne çirkin bir üslup, hiç yakışmıyor gerçekten sadece okuyunca insana çok itici geliyor bilin diye yazıyorum hiç sevmem de böyle üslupları, hanım efendi size kötü birşey de denemiş hem boşa alındınız
Sinemiraz Ozlemrah kıyamıyorsanız yapmayın çok ufak daha bir de zaruri bir durum değil ikincisi hayatının her döneminde yapabileceği birşey için en savunmasız olduğu zamanı seçmeyin küpesi olsa ne olur olmasa ne olur öyle güzeller ki ihtiyaçları yok böyle şeylere
Almilaninannesi Biz gecen hafta deldirdik kizim 5 aylik oldu bugun. Cok tatli duruyor tabi agladi ama cabuk unuttu. Kucukken yaptirmani tavsiye ederim büyüdükçe daha zor olur
Esiladuru Ozlemrah benim kizimda 5. Ayini dolduruyor dayim hediye olarak altin kupe aldi ama daha kiyamiyorum deldirmeye cani acir diye aglamasina hic dayanamiyorum 😔
Durukubra emine2018 peki çok ağladı mı bebeginiz ve daha sonrasinda acimamasi için birşey yaptınızmı 😊
GlyAkyn Dodonay kesinlikle katılıyorum çok mu gerekli bir şey yani bu küpe büyüdüğünde kendi isterse deldirir zaten sanki Allah'ın emriymiş gibi herkes minicik bebeklerin kulaklarını deldiriyor 🤦🏻♀️
Dahlia Durukubra hayır tabiki. Bebeğinize istediğiniz tavrı takınabilirsiniz. Ben belki farkındalık sağlarsınız diye sordum. Sonuçta çocuklarımız bizim eşyamız, mülkümüz değil. Bizim rehberlik edeceğimiz özel bireyler. Her türlü konuda örnek olacağımız bireyler.
emine2018 Durukubra herkes bisey söylüyor canım takma yani isteyen delirir istemeyen deldirmek eleştirmek niye yani 🙄 Bi tek spreyden korktu ağladı hiç bisey sürmedim zaten dedikleri ilk küpe steril bir küpe ilaçlı hiç bisey yapmadım çok şükür bisey de olmadı
Durukubra Dahlia ben zaten lafın gelişi söyledim tabiikide bebegimi ağlatmak istemiyorum ama dusuncen için tesekkur ederim. Yanlıştı gercekten galiba ama emin ol ben bebegimi aglatmamak icin elimden geleni yapiorum
Dahlia Durukubra ben teşekkür ederim ne dediğimi anladığınız için. Niyetinizin öyle olduğunu düşünmedim zaten. Emin'im buradaki hiçbir anne öyle değildir. Bazen yanlış ifadelerde bulunabiliyoruz 🤗
2melek1anne Ozlemrah canım daha çok erken en azindan 6 ayı beklemeni tavsiye ederim yara olur anlatamaz derdini ağlar eli kulağına gider cekistirir şahsen ben deldirmeyi düşünmüyorum akılları başlarına gelince kendi istekleriyle olursa olur olmazsa cokta gerekli bişey değil ama merak ediyosan en azindan 6 ayi doldursun derim☺