Deletedmom0900 Durukubra bu arada benim 5 yasinda bitane daha kizim var 6 aylikken eski fidangor de bi eczanede deldirmistim. Simdi delmiyolarmiymis ki 😏
Deletedmom0900 Durukubra ordunun neresindensiniz bende ordudayim. Biri daha vardi ordudan onun.harici gormemistim hic 😊
Sabriyeillke Ozlemrah 1yasimdan once deldirmeyi dusunmuyorum malum kendilerini tanimaya basladilar eller kullaklarda cikarayim derken kullagina zarar verebilir
Deletedmom0900 Durukubra ben bi kisi gormustum onun.harici bende gormedim valla bende mutlu oldum😊 bende merkezdeyim rus pazari
Dodonay emine2018 senin bunu diyebilmek için önce kendi üslubuna bakman gerekiyo canım. Senden nasıl yazıyım diye izin mi alcam. Hoşt
Dilaraa Dodonay hoşt felan ne çirkin bir üslup, hiç yakışmıyor gerçekten sadece okuyunca insana çok itici geliyor bilin diye yazıyorum hiç sevmem de böyle üslupları, hanım efendi size kötü birşey de denemiş hem boşa alındınız
Deletedmom0900 Durukubra valla hatirlamiyorum ama biliyorum nerde oldugunu bi kuyumcunun yaninda ne7 varya donerci onun karsisindaki kuyumcunun yaninda. Onceden bizim mahalledeki eczanenin sahibiydi onlar sonra oraya tasindi gittigimde rica ettim deldiler ama smdi ne yapiyolar bilmiyorum. Benim kiz 5 aylik oldu bakalm ben ne zaman deldiricem😊
Durukubra Deletedmom0900 biliorum orayi😊 tesekkur ederim gercekten ya 😊 benimkide 5 ay 14 günlük deldiricem ben bakalim ıns cok aglamaz🙄
Yepisyenianne Keşke benim kulağımı hiç deldirmeselerdi. O yüzden kızım olursa kesinlikle ben deldirmeyeceğim. İlerde istiyorsa kendi deldirebilir. Ben çocuğun vücuduna kendi zevkimiz için verilmek istenen bir zarar olarak görüyorum.
Sabriyeillke Ozlemrah benimkinin eller durekli kulakta bi yasina kadar da gelisim oluyormus kullakta o yuzden deldirmedim
Sewalss Ozlemrah Çok da küçükmüş ay kıyamam ben ağlamasına. Bize de çok güzel minnoş hediye küpeler geldi ancak deldirmeyi düşünmüyorum kıyamıyorum onun küçük canının yanmasına. Hem benim küçükken deldirmişler keşke deldirmeselermiş. Birini biraz daha aşağıdan delmişler o nedenle çok sinir oluyorum. Eğer deldirecekseniz de bu tür durumlara dikkat edin. Annesi sizsiniz tabi ki onun için bazı kararları almak isteyeceksiniz ancak büyüyünce kendisine bu tür seçimlerin bırakılması bana daha olumlu geliyor.
Sinemiraz Ozlemrah kıyamıyorsanız yapmayın çok ufak daha bir de zaruri bir durum değil ikincisi hayatının her döneminde yapabileceği birşey için en savunmasız olduğu zamanı seçmeyin küpesi olsa ne olur olmasa ne olur öyle güzeller ki ihtiyaçları yok böyle şeylere