antikoalababy maaşla yapmış olabilirsiniz tabii, siz de çalışıyormuşsunuz, birinizin maaşıyla kıt kanaat geçinseniz, diğerinizin maaşını birikim olarak kenara koyabilirsiniz, o zaman bu dedikleriniz olur zaten. Araba da her ay alınan bir şey değil nihayetinde. Sonraki yorumları okuyunca anladım. Yoksa tek (1) asgari ücretle hepsi birden imkansız. Tebrik ederim sizi, Allah daha da bereket versin inşallah