antikoalababy yorumlara tesaduf denk geldim. Ben isvicredeyim durumum yerinde ama turkiye sartlarini taaaa oralardan anlayarak size anlaticam simdi. Asgari ucretle calisan babanin maasi ancak kiraya ve biraz faturalara yetiyor. Kadin da calisiyor ki diger ihtiyaclari karsilansin. Kadin calistigindan annesine verecekse calismasinin manasi kalmiyor. İstanbulda ev kiralari ne kadar haberiniz var mi? Tek asgari ucretle nasil hayat geciyor biliyor musunuz? Belki sizin de oyle hayatiniz ve herkes de eziyet ceksin falan mi istiyorsunuz? Acayip acayip insanlar dolmus buraya…..