Astalavistababy 26262626 birde ben kendi saçıma Hindistan cevizi yağı sürüyorum kendi saçıma yaparken çocukların saçlarını da yağlıyorum saçları gür ikisininde sağlıklı görünüyor
Ikranurr58 Ceyo0666 haftada iki kere banyo yaptırıyorum. banyodan önce saçlarına masaj yaparak sürüyorum. yarım saat yada bir saat sonra yıkıyorum. çok faydası oldu. kendi haline bıraksam zor uzardı herhalde 😊
Ceyo0666 Ikranurr58 bizimde çok az saçımız var bende deneyeceğim 😂 herhangi bir alerjik durumu olmadi heralde
Ikranurr58 Ceyo0666 yok canım hiç bi sıkıntı olmadı. az bi bölgesinde dene ilk başta belli olur zaten. yoksada devam et baya faydası oluyo. 👍😊
Puki 26262626 yok artık , çok normal benimki 10 aydan sonra başladı uzamaya . Hakikaten bunlarımı düşünüyorsunuz yahu .
Babylover23 26262626 4 aylık hala keltoş ilk oğlumda keltoştu 1 yaştan sonra uzamaya başladı maşallah saçları gür ve sağlıklı bebegi bişeyler sürüp rahatsız etmeyin bence 😌
menekseyagmr 26262626 zekamı övdüğünüz için size teşekür ederim ihtiyaç duyduğunuzda saçma sapan düşüncelerinize yönelik tavsiyeler verebilirim 😁
Rubab_Mommy 26262626 Aynen kuzum bendede ilk.Meraktan youtube google yazip yazip bakiyorum.Annem falanda diyo hep dokuluyo şimdi merak etme cikicak yenileri diye)
menekseyagmr 26262626 aman sakın bırakmayın sizi boş bırakmamak lazım neye lazım o boş anda bebeğinizin saçına badem yağı sürmeye falan kalkarsınız hala gülüyorum ya çok alemsiniz 😂
Pamuk_seker 26262626 biranda uzuyor zaten daha bebegini cok kucuk 7 aydan sonra uzadi cok yoktu biraz bağlanıyordu şimdi 21 aylik ensesini gecti
Esdoel 26262626 kızım benim postuma bak bin ganimeti diye orda çocuklarımın öncesi sonrası halleri var sen girmemissin belli aşağılara indikçe oğlumun hali de var ama dünden beri resimler gözükmüyor galiba gozukurse bak bir çok anne görmüştü 😍