26262626 ne sürerseniz sürün o elini kafasına sürüp ardından ağzına alacak, boş yere riske atmış olacaksınız. Benim oğlan kıl yumağı doğdu, 13,5 aylık lüle lüle saçları var. Arkadaşımın kızı bildiğin saçsız doğdu 1 yaşına geldi ve 3 parmak saçı ancak oldu. Bu tamamen bebeğin yapısına göre değişiyor. Müdahale etmeye gerek yok bence. Önemli olan şükür ikisinin de kan değerlerinde bir problem yok ne uzaması ne uzamaması buna bağlı değil.