Buseilgnn bende geceleri hiç ellemem uyanana kadar ama gündüzleri 3 saati hiç geçirmem zaten Benim geçirmeme gerek kalmadan 2 saate bir uyanır. Bu arada 2 aylığız. Ben sarılık riski geçene kadar geceleri 2 saate bir uyandırıp vermiştim. Sarılık riski geçince hiç ellemedim.