seyda_gns24 Gin inşallah hiç birşey olmaz eşim de evde yok işte olsa kesin giderdim hastaneye hiç içim rahat değil 😞
-1590sinem Korkudan ağlamıştir yavrucak fışkırtarak kusmadiysa gözlerde bir kayma ya da emme refleksinde sıkıntı yoksa bir dey olmamıstir Demişti doktor oğlumda 2 buçuk aylıkken düşmüştü de
Efy seyda_gns24 Bence Allah koruyor yavrucakları kızımın o düşüşüyle ben düşsem beyin kanaması geçirirdim kesin kusma olmadıysa gözlerde kayma vs olmadıysa birşeyi yoktur inşallah
iki_prenses_annesi201 seyda_gns24 cnö msefe kısaysa bşy ılmz bnm kızımda bi kaç defa düştü bi anlık oluyo malsf 😒 kusma - havale yoksa merk etmeyin iyidir. Eğer 1 saat içnde norml harktleri vardysa korkmyn.. Norml ağlamsı canı acıdığı ve korktgu içn ağlmştr cnm
seyda_gns24 iki_prenses_annesi201 kusma vb şeyler olmadı sonradan güldü herşey normaldi ama uyurken bişey olur mu diye korkuyorum yinede sağolun içim rahat biraz şuan
75kinalikuzu seyda_gns24 canım bende aynı durumdayım kafasını beşiğini kenarına çarptı şişmiş korkudan başında bekliyorum hayırlısıyla bu geceyi atlatırız inşallah
seyda_gns24 75kinalikuzu yeni gördüm kusura bakma. Hiç uyumadık diyebilirim 1 saat arayla uyandırdım hep çok şükür atlattık herşey normal gibi siz?🥰☺️
75kinalikuzu seyda_gns24 çok şükür bizde iyiyiz artık daha dikkat edicem hergün birşey geliyor başına kafayı yedim artık