Benim kızımda 7 aylıkken koltuktan anakucağından düşmüştü ve başını sehpaya çarpmıştı düşerken yumurta gibi şişmişti kafası😔 🤦🏻♀️ Hiç unutmuyorum ogünü hemen doktora götürdük röntgen çektiler bir sorun çıkmadı Allaha şükür ama doktor her ihtimale karşı 2 saat bekletti birde besleyin dedi eğer kusma olursa söylersiniz demişti geçmiş olsun oluyor böyle gerçekten 😟 ben hala anlam veremiyorum birde kemeri bağlıydı