Biogaia etkisini 2 hafta sonra göstermeye başlarmış..ben ilk kullandığımda etkisi yok deyip bırakmıştım..sonra yorumları okuyunca tekrar başladım ve biogaiayı hergün aynı saatte vermek gerekirmiş daha etkili oluyormuş böyle..ve kurtarıcım Aguline gaz şurubu oldu..biogaia+aguline gaz olayımızı 2 ayda bitirdi..ayrıyetten günde 2 fincan kimyon tohumu çayı içtim ve yediklerime çok dikkat ettim..gaz yapan hiçbişey yemedim denebilir..Ve youtubedan bakabilirsiniz gaz için hareketler var..bebeği kucağınıza alıp(sırtı size dönük olcak) kendi dizlerinizi kırıp yaylanır gibi sallanıyorsunuz çok rahatlatıyor bebeği..ve ayaklarını sıcak tutmak önemli..umarım en kısa sürede geçer..