Sunaygoksu Sab simplex kullanıyoruz üç ögün veriyorum gece 1,5kadar aksam üstünden sıkıntı yaşıyoruz biogaia var buzdolabında ondan sadece dogumdan snra bi kere vermiştim ıkı gün sonra 40gunlül olacagız anneler yardım edin😔😔 bebegim sancı cekmesin 😢
Prenses_annesi22 Sunaygoksu ben metsil kullandım cok ıse yaradı suan kızım 5 aylık cok sukur gazını kendı cıkarıyor ılk zmanlar cok aglıyo ıkınıyor uykudan kalkıuordu
Ferdaoguzgalip Sunaygoksu benim bebegimde 2ay 10gunluk hala kivraniyo ben biogaia+nurse hurveys kullaniyorum canim ilk baslarda cok iyi geliyodu fakat Bu aralar cok kotuyuz🥺bu arada benim bebegim sadece mamayla besleniyo mamasini degstirmeye karar verdik fakat sizin icin soyluycek biseyim yok malesef 3aya kadar gaz meselesi butmezmis😒
Ferdakavak Sunaygoksu çekilmemiş rezene ve kimyon aldım ben aktardan bide nursahersevs gaz ilacı var ikisini kullandım ben çok faydasını gordum
melis29 Sunaygoksu gazdan çok çektim sab simplex kullandım nurse harveyste ise yaramadı relactaz damlaya geçtigimizden beri kızım rahatladi 2.aydan beri kullanıyoruz 3aylik oldu bide bio gaia yi her gün veriyorum ben onu devamlı verin prebiyotik cunku gaz damlası değil bide masaj yapın mutlaka
AyseAkyel Ferdaoguzgalip merhaba benim bebeğim de çok Gazlıydı aptamil conformil almıştı iyi gelmişti gaz ve kabızlık için zaten bir araştırın isterseniz
esmerayes Ferdaoguzgalip benimki kolikti evet tam 3 ayda gecti mama olarakda similc kullandik digerlerinin hepsi gaz yapti similac gaza iyi bile geldi bidd nurse harveys colex gaz surubu kullandk elim ayagim oldu bu surup
Sunaygoksu Ferdakavak bende görürmüyüm nurse harvers pahalıymıs 70 felan diyolar ama faydasını görüceksem alırım kesinlikle 😢 o acı cekerken bagırdıkca evdeki stres sıkıntı artıyor carwsiz kalıyorum mememdede sancı geliyor aglıyor 23 yasında bir anneyim acemilik yaşadım ama artık kızıma yetmeye calısıyorum o agladıkca mafoluyoruö😔😔😢😢
Sema92 Sunaygoksu e bebeğin internet sitesinden 1 ay once 50 tl te almıştık eczaneyle arada fark baya ordan sipariş edebilirsin
Sunaygoksu AyseAkyel ilk ay 10-15kere anca mama verdim şuan asla vermiyorum emziriyorum ve çiş kaka yapıyor yani yetmiyor diye aglıypr aranıyor sanıyordum anladımki emme reflexsi yüksek cünkü biberondada yaptı bunu artık sadece emziriyorum
Ferdaoguzgalip AyseAkyel tesekkur ederim bize iyi gelmedi malesef yine ayniydi her bebek bir olmuyo sanirim🥺baska mamalari deniycez mecbr
melis29 Sunaygoksu karşılamıyor sanırım ama etkili oldu bizde verdikten sonra kakasini yapıyor bide kimyonu çok az kaynatıp soğuyunca 1gunde toplam 3cay kaşığı olcak şekilde verebilirsiniz oda ise yarar
AyseAkyel Sunaygoksu Ben her şeyi denedim gaza çözüm % 100 etkili hiç bir şey yok bir gün uyandık gazı geçmişti 4 aylık falandı ben neler denedim ne diyetler yaptım gaz damlaları falan kesin çözüm değil hiç biri Allah yardım etsin çok zor gazlı bebek zeytin yağı ile karnına masaj yapın o çok rahatlatıyor 🙏🏻
Ferdaoguzgalip Sunaygoksu dogdugundan beri aptamil kullaniyoruz bebelaca gecmeyi dusunuyorum İnsallah begenirde icer🥺
Sedefcelebi Sunaygoksu ahhh canımm biz biz de çok gazliyiz 48 günlüğüz gaz ve kabızlık çok var metsil damla ve biogaia kullaniyoruz meme+mama kullanıyoruz artık dayanamadık dr gittik ve mamayı değiştirdi aptamil comformil yazdı elimdeki aptamil biter bitmez alacağım inşallah gaz ve kabızlığa iyi gelir de rahatlar yavrucaklar😔
BariskoMom Sunaygoksu merhaba, kaynamış suyu soğutun biraz içine kimyon atın ve 3-5 çay kaşığı verin . Ayrıca ben maflor kullandım probiyotik baya iş gördü hala kullanıyorum oğlum 9 aylık