Bebegimm1 Dilsad_d kendiliginden geciyor ovmayın ve sakın sıkmayın eger yayarsanız enfeksiyon kapabilir cocuk doktorunuza sorun oda aynı sekilde ellemeyin der benm annemde gogsunden süt cikiyor sıkilcak demisti kesinlikle yapmadım yapilmamasi gerekiyor ve burda birinin doktoru ben bu yuzden ameliyat ettim bir bebegi demisti yaydığı için
Zelihalp Dilsad_d kesinlikle müdahale edilmemesi konusunda kesin uyarıyor doktorlar kalıcı hasarlar verebilirsiniz. Kendi geçer. İçiniz rahat etmezse doktora gidin ama kimseyi dinlemeyin siz dokunmayın
Ballokumu Eyllebr çok emin değilim kesiklikle doktorunuza sorun derim ama annenin hormonlarını taşıyormuş bebekler başta ondan olabiliyor demişti doktor. Kız bebeklerde adet benzeri kanama da görülüyor bu hormon nedeniyle
Henakiz Bazen hayret ediyorum; doktorların asla dediği şeyi eskiler çok normalmiş gibi yapmış. Kimbilir bazı bebeklerde ne gibi sorunlar oluşmuş. Bizim doktorumuz muayenede kesinlikle dokunmayın, ovmayın dedi. Onun tavsiyesine uyduk biz de.
Anec_2020 Dilsad_d sakın ovmayın kendisi geçer gerekirse doktora götürün ovmak Allah korusun ileri de göğüs kanserine yol açıyormuş bize hemşiremiz öyle söylemişti ben hiç ellemedim