Dilsad_d doktorumuz ilk kontrolde kesinlikle ve kesinlikle ovmayın, sıkmayın , müdahale etmeyin demişti. Bu şekilde vücuda yayılır göğsün üst bölgesinde iltihaplanmalar ciddi sonuçlar oluşur demişti. Anneden gelen hormonlardan kaynaklanıyor kendiliğinden geçer demişti biz hiç dokunmadık ve geçti