Allah herkesden razı olsun tüm hastalara şifa versin inşallah. Seni çok iyi anlıyorum yaşamayan bilemez plan yapamadan yaşamak kafayı duvarlara vurmak nedir çok iyi bilirim. Ben hamile kaldıgımda beyaz kürem 0 demirim 3 b12 2 degerlerde oldu ve 10 gün hastanede yattım çünkü hamile kaldıgım gün tamda ignemi vurdugum günmüş meger ben bebeğimi çok önce ögrendim hasta olmama 10 gün var iken kese var fakat çocuk yoktu o yüzden ignenin tam ne zaman kesilmesi gerektigini doktoruna sor bence cnm hamile kalmayı düşündügünü söyle. İyimi yapıyorum sorusuna malesef cevap veremem sen kendi vücudunu çok iyi bilirsin ama sana sunu söyleyebilirim. Benim bebegim emmedi neler neler yaptıysam olmadı sağıp hep lavaboya döktüm çünkü sütüm asırı fazlaydı ve dolap tıka basa dolmuştu. Mama vericem diye göz yaşlarım sel oldu ama boşa aglamışım. Mamaylada çok şükür sağlıklı bir oglum var. Önce sen iyi olmalısın sen 3 gün pers gibi yatıyor ve evladınla oyun oynamıyor ilgilenemiyor ve gelişmesine destek olamıyorsan senden alıcak sütün bir mantıgı kalmıyor diye düşünüyorum. Evet beslenmesi iyi geri kalan herşeyde eksik olursa bence problem demek diye düşünüyorum