Oznur8Mehmet44 neslihan-87 merhaba bende dikişlerimi yeni aldırdım da doktoruma kesiyi kapatmadan duş alabilir miyim diye sormayı unuttum siz dikiş alındıktan sonra nasıl banyo yaptınız acaba
neslihan-87 Oznur8Mehmet44 Merhaba..Evet dikişlerim alınınca kapatmadan aldım duşumu.Hayırlı olsun sağlıkla büyütün evladınızı inşaallah☺
neslihan-87 Oznur8Mehmet44 yanlış anlamayın profil resminde tc no yazıyor bir sıkıntı yaşamayın diye uyarmak istedim