Ygtakn HafsaMoms valla biraz telefonla da alakalı benım telefonum iphon 7 normal cıkıyor ne cok ıyı ne kötü meala ablamın iphon 11 cok güzel cıktı onun telden cektırdıgım
Esila15 Ygtakn benim de i phone 11 ama güzel çıkmadı .. yani ben memnun olmadım diyelim . Sosyopixten çıkardıklarım muhteşem kaliteli
Esila15 HafsaMoms çok uygun fiyatı. İnsanların yorumları da çok iyiydi . Bende verdim sipariş ama memnun kalmadım . Sosyopix adlı uygulamadan çıkartmıştım . Ondan aşırı memnun kaldım . Şu an sanırım indirimde .
pogcayanakannesi HafsaMoms ben magnet yaptrmstim. Simdi tekrar magnet sipars ettim bu kez tahtadan ama.