Ya hap ismi vermek istemiyorum ama bende çok çekiyorum her atakta mecbur serum alıyordum anca öyle geçiyordu hastane acili artık beni iyice tanımıştı gittiğimde neyiniz var diye bike sormadan direk serumumu hazırlıyorlardı sonra acildeki doktor bana voltaren 75 mg hapı yazdı kullandığın serumun hapı gibi düşün dedi artık hastaneye gitmiyorum hapı attıktan yarım saat sonra geçiyor çok şükür tabi gönül ister ki doğal yollarla geçsin ama tıbbi şeyler hariç hiçbirşey geçirmiyor malesef 🤷🏻♀️