Apranax çok ağır bir ilaç emziriyorsanız kesinlikle kullanmayın. Migren için annem sabah aç karnına çörek otu yağı içerdi. Baya iyi olmuştu eskisi kadar çok ağrımazdı başı. Eşimin teyzeleri de baya fayda gördü bundan. Tadı kötü olduğu için eşim devam etmedi, sorun olmaz dersen bence bir dene