_Twinkle_ MAmother ya oldumda üstüne görme nasıl oluyor bilmedigim için bosanabilirim belki korkuyorum yani
Mervegelin93 MAmother vaaar. Eylulde dogurdum. Ocak- subat oldum. Mart olmadim. Test yaptim nefatif . Nisan olcak hala olmadim. Normal bir durummus. Emziriyorum😎 kendinden emin isen korkma canim😇
KubraTasdemir Mervegelin93 aynı benim gibisiniz 😄 şok oldum 😄 bende eylülde dogurdum ocak subat oldum mart olmadım hâla olmadım ve yarın test yapıcam dayanamıyorum 😄
Nslhn81 _Twinkle_ benim döngü doğumdan snra 50 gün falan sürdüğü oldu.ama daha sonrasında regl oldum.dogum sonrası hormonların düzensiz çalışabiliyor bu durum normal korkma canım sorun yoktur.
Minikellerim Bence korkmayın bu ay herkeste bir gecikme var. 9 gün olmadım ama sonradan oldum eminseniz rahat olun. Mutlaka olacaksınız
MAmother @Mervegelin93 Allahıımmmm yalnız olmadığıma nasıl sevindim nasıl içim rahatladı 😂 eminim hatta eşim de emin ama burda o kadar korunmayla hamilelik durumu okudum ki bi korkmadım değil 😂
KubraTasdemir _Twinkle_ 1 ay gecikti dua edin yarın test yapıcam hamile olmayayım 😨 genelde adetim pek düzenli degildir ama stres basıyor iste
Belinaysmom _Twinkle_ sogan suyu denediniz mi benim daha iki gün vardı dün yatmadan önce soğan suyu içtim ve sabah hasta olmuşm 👋
KubraTasdemir Mervegelin93 ay evet negatifim 😄 cok sukur yaa bebegim daha 6 aylık ve sezaryen ile dogum yaptım suan hamilelik düşünemiyorum
Mervegelin93 KubraTasdemir yaa aynen bende normal dogurdum. Zaten test yaparken bidaha sanci cekemem olursa sezeryan olcam diyerek test yaptim🤣🤣
KubraTasdemir Mervegelin93 😄😄 tavsiye eder miyim evet 😄 ben bidaha bu şekilde dogurabilirim ama belki 4-5 yıl sonra ,😄
Sophiasmom _Twinkle_ doğum yapalı 3 ay oldu hals olamadım , Allah korusun diyeyim hamile kalmış olsam anlamam bile 😅
Mervegelin93 Sophiasmom aynen oylede oluyo . Annem ablam 4 aylikken hic adet olmadan abime hamile kalmis ve bebek kemiklesince anlamis karninda🤣🤣🤣 olabiliyor yani