_Twinkle_ Kizlar adetim 7 gün gecikti varmı geciken en gec adetleriniz ne zaman geldi ya 7 gün cokmu daha fazla geciken olupta hamile olmayan oldumu
minnosunannesi06 _Twinkle_ benim bugün tam 7 gün oldu adet tarihim 3 gün gecti test yptim silik çıktı kan verdim dün bişey çıkmadı bugün adet oldum 😥😥 buarada adetlerim düzenli her ay
_Twinkle_ minnosunannesi06 benimde duzene girdiydi 3 aydır iste 7 gün gevikti bugün geldi simdide ins üstüne gorme filan degildir
Cheddar _Twinkle_ üstüne görme adet gibi olmuyor. Akıntı şeklinde kahverengi kısa süreli oluyo. 1-2 gün kadar
MAmother Eylül’de doğum yaptım, Şubat’a kadar olmadım. 18 Şubatta oldum. Mart ayı bitti olmadım yine 🤦🏻♀️ test yapmaya korkuyorum. Doğumdan sonra böyle bi durum yaşayan var mı? 🙄
Mervegelin93 MAmother vaaar. Eylulde dogurdum. Ocak- subat oldum. Mart olmadim. Test yaptim nefatif . Nisan olcak hala olmadim. Normal bir durummus. Emziriyorum😎 kendinden emin isen korkma canim😇
MAmother @_Twinkle_ ayyyy çok aşşırııı mutlu oldum bu yoruma, düşündüğüm şey buydu zaten ama biri onaylayınca pek sevindim 💃🏻 teşekkür ederim 😍