Mlkedmrclr benım oğlum da 4-5 kelıme soylerdı hepsını bıraktı sadece anne kaldı çok şüphelendim araştırdım otızm olabılır mı diye ama göz teması var ismine bakar ilgili bi çocuk sadece konuşma sıkıntılı o yüzden böyle bı durum olmadığını düşünüyorum fakat biz yurtdısındayız çocuk ben ve babadan başka kımseyı görmüyor park dısında çocuk görmüyor bunlar çok etkılıyor onları artık aklım basıma geldı çocuklu ınsanlarla görüşmeye çalışıyorum sık sık parka çıkarıyorum çocukların yanına götürüyorum 2 yaşına gelince kreşe vericem çünkü benım ogrettıklerımı yapmıyor kıtaplara bakmıyor ben ilgisini cekmıyorum kendı yaşıtı ve krestekı öğretmeni daha çok dıkkatını çekecek eminim
Otizm erken teshıs edılırse yüzde yüz çözüme kavuşan bi durummuş bol bol ilgilenin tv yi kesin oyun oynayın ama sadece siz degıl bırılerıyle görüşün kendı yaşıtı ya da büyük bırı onunla konuşsun öğretmeye çalışsın daha çok ılgısını ceker uzmanla görüşüp özel egıtım aldırın yani uğraşın aman salmayın kesınlıkle çok aktif oyun ve egıtım ortamında keyıflı bı ortamda çocuğun davranışları gelısecektır ben de aynısını yapacağım otizm yok belkı ama bu sekılde ilerleme de yok bildiğini unutuyor kullanmayınca