20 aylık pek konuşmuyor daha öncede post acmıştım bugun doktora gittik ve evet tahmin ettiğim gibi biraz daha gec kalsaydık belki tam teşhis konulacaktı suan belirsiz ama bazı belirtileri kesin gibi önümüzde kısa ama zor bir yol var ne yapacagımı bilmiyorum erken öğrenmemizin başlamadan bitirebileceğimiz bir süreç var konuyla ilgili bilgisi olanlar yardımcı olurmusunuz ne yapabilirim nerelerden yardım alabilirim hiç bişey bilmiyorum