BatiEfeninAnnesi ben onu da çok denedim:( 2 göğsümden 10 dakika da 100-150 cc olan sütüm o kadar azaldı ki zamanla.. olabildiğince emzirin biberonu hayatınızdan en kısa zamanda çıkarırsınız inşallah çünkü sağımla emzirme dönemi uzun ömürlü olmuyor malesef :( Biberondan gittiği gibi gitmiyor memeden ve zamanla uğunmaya asla kabul etmemeye başlıyor. insallah uyandığınız da cop cop bir güzel emer memişi ve yarın sizin için biberonsuz hayatın ilk günü olur 💕