PelinKaraca sezeyanla doğum yaptım ilk günden beri mecbur verdik sütüm 1 haftadır var. Artırıcı damla çay kullandım anca geldi. İlk zamanlar sağdığım da 30 Cc süt çıkıyordu iki göğsümden o zaman emmek hiç istemiyordu zorla veriyordum gene. Şimdi iki göğsümden 60-70 arası çıkıyor çok değil ama ilerde artmasını ümit ediyorum. Hiç tek emzirip bıraktığım olmadı bu zamana kadar hep mama aldı. Ama gündüzleri daha az verip akşamları vermeyi deneyeceğim. Belki bi düzene oturttururuz. Çok zormuş ağlaması,kıyamıyorum 😔😟