vera66 pandemibebegi yok benmki 14 aylık denemediğim yol kalmadı diyebilirim bi türlü 6yı aşamadaki bi ara 7 oluyo gibiydi geri düştük 6ya
vera66 Serpil123-kzmz sizinki normal o ayda biz 14 aylık olduk gündüz uyku süresi düştükçe gece uzayacaktj sözde ama nerdeeee
Meflug vera66 4 ve 7 🤣 erken doğdu da benimki 😁 doğum tarihine göre 7 doğması gerekene göre 4 aylık 🥰
1tinybean vera66 Kızımı 11de gece uykusuna yatırıyordum, gece yalnızca emmeye uyanıyordu ve 10.30da kalkıyordu sabah. Yine aynı saatte yatırıyorum, bir haftadır 4te 6da 8de uyanıyor 😅 Şaşırdım kaldım🤷♀️
Sngl1223 vera66 yalnız değilsin canım biz de aynıyız 6 yı hiç geçmez bugün hatta zorladım 6 oldu yani
Sngl1223 vera66 Hiç bilmiyorum canım bizim meme alışkanlığı var sürekli uyanıyor gece e zaten 6 ya doğru gün doğuyor az ışık girdi mi odaya tamamdır bizim