Aynı biz. Zombi gibi oluyorum 6da uyanınca. O oynamak istiyor ama hiçbişey yapmaya halim olmuyor. Geç yatırmayı da denedim yine 6 da kalkıyor çok zor ya 😔 kalkma saatinden 15 dk önce uyandırıp beslemeyi düşünüyorum belki döngüyü bozarım biraz daha uyur