Anneogul60 ben tanı mı koydum😂😏 bence tekrar okuyun. Corona zamanı markete de gitmeyin. Aynı elzemlikte oldugunu düşünüyorum. sadece 9 ay endişelenmek için biraz erken olabilir. Bayana yazdım zaten sert tabanlı bir ayakkabıyı ev içerisinde de giydiirip biraz gözlemleyebilir yoksa nörolojik problemler ertelenmeye gelmez bilginize. ayrıca sizin cocugunuzu konusmuyıruz bana ne sizden. Ben bayana dedim götürün diye. Sizde yok diye baskasında da olmayacak mı? Ayrıca götürmüşsünüzde😂benimle neyin inatlaşmasındasınız acaba??İlk yürüyüşlerde belki cocuklar parmak ucu yürüyüşü yapabilir veya zıplamaya çalışsan cocuklar henüz zıplayacak koordinasyonu geliştirememişse de parmak ucuna gelip zıplafıgını Sanabilir. bunları oyun arasında yapar son derece normaldır. önemli olan bu hareketn devamlı olup olmadıgı, kaslarda sertlik veya spastisite veya işte bacakta kısalık her neyse kısaca bir anomali olup olmadıgı önemlidir ve bu ayrımı bu konuda egitim almayan aile bilememz. Bu yuzden bir uzman tarafından degerlendirilmeli. Son yorumum. Vaktim yok kusura bakmayım.