MomofOne Çikabilir sonucta erken gebelik dedigim gibi olurda çikmazsa tekrar yaparsınız ki kesin olsun aklınızda soru işareti kalmasin. Ben kendimden şüphelenince öyle yapıyorum çünkü ordan yola çıkarak söylüyorum yapıyorum negatifse üç dört gün sonra tekrar yapıyorum. Galiba şuandada adetsiniz zaten pozitif olarakta gözükebilir çünkü teste negatif olsa bile