Nyles2019 canım biz atlattık o süreci ama cok zordu. Bebek uyandırmak diye bisey olduğunu ve bu kadar zor dolduğunu bilmezdim.. Malesef neler yaptım uyanmadı kızım ayağına mı vurmadım üzerini mi soymadım her yolu denedim ama uyansa da emerken hemen uyuyor beslenmiyordu. Sarılığı 18 oldu Bi gece apar topar hastaneye kaldırdık 1 gece kuveze aldılar fototerapi gördü. Bilinçsizdim lohusaydım sezeryanlıydım bilemedim. Büyüklerim acıkırsa uyanır dediler uyuyan çocuk uyandırılmaz dediler... Şimdi bidaha doğursam asla böyle yapmam. Sağ sütünü uykusunda ver biberonu. Aman biberona alısmasın ama mamaya alışmasın deme önemli olan onun beslenmesi unutma saatte 1 2 saatte bir besle bebeğini uyanmıyosa uykusunda besle. Sonra daha zor oluyo kaka ve çişle atsın gitsin sarılığı. Sağdıkca emzirdikçe sütün de artar. Uzun oldu ama inan yaşayan bilir. @kubrabenal instagramım istediğin zaman konusabilirsin benimle