Woody kaymakliekmekkadayifi ishal oldugunu nereden çıkardınız? Cıvık kaka ve günde 3 4 kaka normal mesela Eger çok fazlaysa da doktora gitmeniz lazım. İshal çok önemli Yarım hastaneye gidin direk
kaymakliekmekkadayifi Woody durmuyo poposu surekl kaka yapiyo mesela altini temixlemek icin aciyorum.o arada poposundan kayiveriyo
Yavrusununannesiii kaymakliekmekkadayifi bebekler sadece anne sütü işe beslenimde ishal normal karşılanıyor
kaymakliekmekkadayifi Woody her degistirdigim bez kakali oluyo bezinnorta kısmında oluyo sadece ama.meela poposunu temizliyorum bekliyorum biraz o arada poposundan parmak ucu kadar siziyo kaka
kaymakliekmekkadayifi Woody ay bilmiyorum ki cok tecrubesizim o yuzden herseyden kuskulaniyorum bide mukuslu sumuksu kakasi
Woody kaymakliekmekkadayifi ön sütü çok alan bebeklerde oluyormuş.sadece alerji belirtisi değil yani Takip edin yine de cilttw kızarıklık falan olacak mı
kaymakliekmekkadayifi Woody bir kac tane daha alerji belirtisi var sadece mukustan dokayi suphelenmedim yani ama yine de test yapmadan ogrenmek zor ama testte yapamiyoz
kaymakliekmekkadayifi Woody mukuslu ishal gibi kaka yuzde isilik popoda gecmeyen pisik hiriltilk solunum