kaymakliekmekkadayifi Kizlar bebegim.sadece anne sutu ile besleniyor ama ishal oldu ne yemem gerekir benim bebegimin ishalini kesebilmek icin
Alyamom3450 kaymakliekmekkadayifi bebeğiniz küçük galiba normal canım hiç bir şey vermeyin anne sütü ilaç zaten
kaymakliekmekkadayifi Deren_Hatun aa bak olabilir niye hic dusunemedim kiuz patates😂 insanin kafasinda sorular olunca en basit seyi bile dusunemiyo😂
kaymakliekmekkadayifi Alyamom3450 evet 26 gunluk su an. Bebege vermicem benim yiyebileceğim bisey var mi onu meraj ettim bebege sutten gecsin dihe
Woody kaymakliekmekkadayifi ishal oldugunu nereden çıkardınız? Cıvık kaka ve günde 3 4 kaka normal mesela Eger çok fazlaysa da doktora gitmeniz lazım. İshal çok önemli Yarım hastaneye gidin direk
Karakayasveet05 kaymakliekmekkadayifi ishal için bi toz var eczanede bebeklerede oluyo hemen kesiyo aninda
kaymakliekmekkadayifi Karakayasveet05 ben emziriyorum sutumden geçmesi gerekiyor :) direj bebege vermiycem daha 27 gunluk canim :)
Yenidennn kaymakliekmekkadayifi benim gorumcemde bir yemek kaşığı türk kahvesine limon sıkıp yiyordu, ishali akşama düzeliyormus öyle diyordu.
Nurdem0433 kaymakliekmekkadayifi sarı leblebi yiyin normalde ishali kesiyormuş bol bol yoğurt yiyin suyu bol için bizde çok çektik ishalden