Necla61 bir arkadaşımda vardı kızı çok tatlı oynuyordu içinde bende” bebeğim biraz daha büyüsün bende alayım çok güzel “ demiştim. O da bana “ben pişmanım ,bazen deliriyorum toplar heryerde hiç birşekilde top bitmiyor evin içinde , ayağımla ezip attığım oldu topları düşün “ dedi. İçinde 500 adet falan top almış onlar . Bebişi çok güzel oynuyordu. şimdi bebeğim büyüdü 7 buçuk aylık ama ikilemde kaldım o sözü yüzünden.