Songena19 Bizde yeni nuk unkini aldık çok memnunuz hiç akıtmıyor kızım sağol solsun sürekli sağa sola fırlatır hiçbirşey olmadı rahat kullanabiliyor 1yaşındayız
DPK12-_ Leylus tutmalı mı sizinki bu mu canım https://www.hepsiburada.com/wee-baby-kulplu-pipetli-bardak-200-ml-p-HBV00000M7TAI?magaza=elmaağaçlı
Linam6868 DPK12-_ Bol köpüklü suda yıkadım deterjan çoktu kokusu kalmış olabilir yarın iyice yıkarım sana da yazarım canım🤗😍
DPK12-_ Leylus buyur canım https://m.trendyol.com/wee-baby/kulplu-pipetli-bardak-200ml-6-ay-p-72497829
MuMuBu DPK12-_ foto atmayı bilmiyorum ama hepsiburada da bulup paylasmıssınz ya ondan mavi renkli. trendyolda çok pahalı ben migrostan aldım 50 liraydı migros kartına indirim vardı 35 liraya mı ne almıstm.
Hotic DPK12-_ yo hayır ilk etapta ben tuttum ağzına sonra doldurup ortaya koyuyordum gelip gidip kendi içiyordu ama bence 6 ay için falan uygun değil ancak 9-10 aydan sonra uygun pipetliler. Cünkü cekmek için efor istiyor
Mommy_Bird DPK12-_ Philips avent aldım akıtma yapmıyor gayet memnunum ayrıca trendyolda 170 TL ben Civilden indirimli 50 TL aldım aynısı 😊🤗