Asel_sahra ben de meme reddi yapar diye korktuğum için vermeyi istemiyordum. Konuşmada gecikmeyede neden olabiliyor. Yarın 4 aylık olacak. İlk defa dün verdim emziği. Alerjik ve kolik bir bebek. Çok ağlıyor hiçbir şekilde sakinleşmiyor. Keyfi yerinde olunca gülüyor ama bir an da ağlamaya başlıyor gaz bir yandan alerjik tepkiler bir yandan huysuzda. Dün verince sakinledi gıkı çıkmadı. Saatlerce uğraşırdım uyutmak için dün hemen uyudu. Ama bugün hala çok kararsızım. Çünkü daha ilk günü olmasına rağmen dün gece yatarken bile memeyi zor aldırdım. Emziği veriyorum alıyor memeyi veriyorum almıyor. Sanırım tekrar emziği bırakıcam 😔Çok sakinleştirmişti ama meme emmesi daha önemli 😏