_ADA_ pilsan motorunu kullandik iki cocuk buyuttum simdi ucuncu binecek nasipse😁
pitircik2019 e bebek şu an fiyatı 3.990 🌸
_ADA_ evet canım baktım 🤦 ucuza bişey kalmadı maalesef ☺️
Seralp1 geçen ay aldık daha yeni yeni kullanıyoruz ama çok güzel biz sevdik markası pilsan ☺️
Seralp1 Pilsan Ranger aldık bizde yakın zamanda güzel araba uygun fiyatlı memnunuz
pitircik2019 Pilsan Ranger trendyoldan 1300 aldım indirimdeydi ben alırken
kisgunesi-0102 benim düşündüğümü yukarı da arkadaş paylaşmış bu yaz alacağım ☺️
pitircik2019 hayırlısı olsun inşallah 🤗