Seralp1 Akülü araba almak istiyoruz hangi markayı önerirsiniz yada pilsan marka kullanlar memnun mu 🙆♀️
_ADA_ Seralp1 bizde bu var. Oğlum her yere çarpıyor, üzerine çıkıyor, kuzeni sürüyor bazen o da önüne oturuyor hala ilk günkü gibi. Çok memnun oğlum hatta diyorum ben yakın markete felan da giderken kullanabilirim.😂
Annesirintugceuzun _ADA_ Biz de bundan düşünüyoruz ama emin olamadık. Olumlu yorumunuz memnun etti. 😁❤️
Seherronya Seralp1 pilsan var çok memnunuz ailecek çünkü bazen evde eğlencesine ben ve eşimde biniyoruz çok keyifli eğlence oluyo bizede 😂
Minikuzu Seralp1 pilsan tery bery 12 v var bizde 4 ay oldu alalı henüz dışarı çıkmadık evde kullanıyoruz çok iyi memnunuz fiyatında diğerlerine göre uygun
Asiimmmm Seralp1 biz pilsan aldık. Gayet memnunuz. 2 senedir kullanıyor büyük oğlum. Aldığımız yer diğerleri ithal pilsan yerli dedi herhangi bir arızada hem parçası bulunuyor hemde pilsan ürününün arkasında duruyor dedi. Şu ana kadar bir sıkıntı yaşamadık.
[silindi] ![[url=https://hizliresim.com/7ETECO][img]https://i.hizliresim.com/7ETECO.jpg[/img]/url Karda kışta cok eğlenceli gezdik 35 kg ya kadar taşıyor
Mommysharkdoodoodoodoo Seralp1 ben Pilsan çift kişilik aldım oğlum için önemli olan wattı oluyor. 12 olmasına dikkat edin. 1 senedir kullanıyorum çok memnunum.