İnstagramdaki emzirme danışmanı dilruba hanım her sorulan soruyu nazikce cevap verip yardımcı oluyor. Daha önceleri humana çayı-rezene içiyordum. Şimdi Mohter tea çayını kullanmaya başladım ciddi bir fark yaşadım . günde 3 defa demişlerdi ben 1 veya 2 kez içiyorum süt durumuna göre hem uygun hem bitkisel. Çayın yanında petibör ve bol su içemek çok iyi geliyor.