denizanasi3 Bizde 2. Ay asimizi bugün olduk hemşire yarım fitil verebilirsin dedi ateşini sürekli kontrol ediyorum şimdilik uyuyor yavrum
mert2021 Peki ateş çıkarsa iyice sarmalamak mı gerekir ? Kayınvalidem kalın battaniyelere sarıyor da ateşi olmayan çocuğu ateş olsa ne olacak acaba