Bizim özel doktorumuz da sağlık ocağındaki hemsire de bu aşılar artik o kadar ateş yapmaz demisti, hakikaten de öyle oldu. 1 kaşık bile şurup vermedim bebeğime. İlk gun cok uyudu sadece, sonraki gün kendine geldi. Ateşini 2saatte bir ölçüm maksimum 36,8 i gördük ki buna da ateş yükselmesi denmez