Prens3456 öncelikle Allah bağışlasın tebrik ediyorum sizi😊 bebeginizin sarılık olmaması için memenizi tam emmiyorsa 2 saatte bir uyandırıp (zorla uyandırın kıyamıyorum falan demeyin aman 🥰) önce emzirin daha sonra sagdiginiz sütü 20-30 ne kadar çıkıyorsa onu verin. Doydugundan emin olun aman aman . Ben de tecrübesiz bir anneydim çok kaygiliydim. Doyduğunu sandım hep ama sarılık değerleri çok yükseldi. Fototerapi maceramız var bu yüzden. Hemşireler de önce doydugundan emin olacaksın önce emzir sonra sütünü sağ ver diyordu . Kilo alımı da böyle olunca güzel oluyor 😊