Prens3456 Kızlar çocuğu uyandıramıyorum klasik bütün yöntemleri denedim yok uyanmıyor tok mu anlamıyorum
pogacayanakli_aylamm Prens3456 bebeğim yeni doğduğunda bende ne yapsam uyandiramiyorum. Uykuya çok meyilli oluyorlar ilk aylar. Sen yinede uyandırmaya çalış kan şekeri düşmesin ayak tabanına hafif hafif vurun burnunu sıkın alt bezini acin
Mervegem Prens3456 sarılık olabilir mi? Bende oğlumu uyandıramıyordum sarılık degeri cok yükselmişti. Ayak topuklarına vurun parmagınızla biraz sert vurun acımaz. Küvezde hep bu sekilde uyandırdılar oğlumu
Yaseminakkoyunk1 Prens3456 ilk doğduğunda bebekler hep uyumak ister çok azdır gözlerini açtığı anlar. En az 2 saatte bir emzirmek gerekir sarılık olmaması için. Topuklarını sıkın ağzını açıp kapatın biraz zor oluyor ama uyanır azıcık bile mıkırdansa hemen ver emer o hemen zaten 😝
Mom013 Kaç saat oldu canım. Ben ilk zamanlar zorla uyandırıp emzirirdim en az 3 saatte bir. En son çare topuğunu cimdiklemek. Ellerine su tut. Yüzünü su ile sil
Prens3456 Mom013 valla şimdi zorla emzirdim 2 saat kaldırdım çok az emdi ilacını verdim geri uydu 1 saat falan zorlaya zorlaya şimdi kaldırıp emzirdim
Prens3456 Yaseminakkoyunk1 2 emiyor bırakıyor işte uyuyorsa mümkün değil emmiyor sarılık olmasından korkuyorum kendi de sarı gözlerine de bakıyorum gözler de bi problem yok
Kuzeyim09 Prens3456 bizdede ayni durum vardi canim 20 gunluk olduk biraz duzelmeye basladii ne yapsak uyanmazdi altini acabilirsin o zaman birazda olda ayikiyordu bizimki
Mom870 Prens3456 yeni doğanlarda normal bu durum ayaklarını sıkın hafif sarsın soyundurun burnunu sakın altını açın ama uyandırın kan şekeri düşmesin dikkat edin