uykusuzMoMm ben de 2 senedir kullanıyorum, kızımın kıyafetlerindeki lekeler çıkmıyordu ama ben hep kısa programda 40 ta yıkıyordum, hep de deterjandan diye düşündüm. Sonra ablam dedi uzunda yıka o zaman çıkıyor diye, gerçekten de şimdi 1 saatlik programda yıkıyorum, ön işlem yapmasam bile lekeler çıkıyor. Ben de makinenin banyo içinde dolaşmasından çok sıkıldım, buna çare bulan varsa o da beni bi aydınlatabilir mi😂