Makınam temız yıkamıyor oglum yedıklerını üstüne döküyor kakası zıbınına cıkıyor onları lekelı cıkarıyor uzun programdada yıkasam kısadada lelesı oldugu gıbı kalıyor kosla aldm onla yıkadm yınr leleli çıktı neyden olabılır hanımlar bilgisi olan varmı zıbına kakası cıkınca oyle atmam sıcak suda pisini alırım banyoda oylr atarm makınaya 2 yıldır kullanıyorm