morjaguar 20 gunlukken başladı yüzüstü uyumaya fakat benim bebeğim kafasını rahatça ceviriyordu kendini kurtariyordu. Sırt üstü hemen uyanır ama yüzüstü çok rahat yatar şu an 9 buçuk aylık. Yalnız yattığı yatak sert olacak gomulmeyecek, çarşafı kirismayacak, toplanmayacak lastikli olan, yastık zaten 2 yaşına kadar yok ve Yatakta başka hiçbir şey olmayacak o şekilde biraz daha rahat. Oluyor. İlk başta nefesini çok dinlerdim, kayinvalideme garip gelirdiguvemezdi arada burnuna elini koyardı kendini kurtaracak mi diye cevirirdi hemen başını